vineri, 24 iunie 2011

Expansiune

    Vad o fotografie din copilarie
    si-mi imaginez
    harta universului in expansiune.

   Orice dragoste a mea,
   pentru ei e un subiect de discutie,
   iar eu ma intreb daca-I vreo confuzie.
   Cand il priveam,
   se loveau in mine doua sentimente
   ce nu-si gaseau argumente
   pentru a explica ceea ce gandeau
   si de ce cap in cap se bateau.
   Ei  iar  au aparut
   si orice dragoste de-a mea
   pentru ei e un subiect de discutie.

  Noptile mele, in noptile mele
  stau intinsa si privesc in jur,
  lucrurile-si pierd bizar orice contur,
  iar pe el il vad fara cusur.

Orice dragoste de-a mea
pentru ei e un subiect de discutie.
Diminetile mele, in diminetile mele
ma  intreb de ce m-am nascut femeie
si-mi strofoc mintea pentru a gasi o cheie.
Secundele mele, in secundele mele
te simt aproape de mine
si  realizez ca nu mai vreau nimic pe lume
si-i las sa discute fara intrerupere.
  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu