joi, 12 mai 2011

A ta

Pot fi uitata,pentru ca iubesc.
Pot fi pictata cand dulci cuvinte iti soptesc.
Pot fi pierduta pentru ca zambesc.
Pot fi vazuta cand te privesc
si un suras iti daruiesc.

E lumina destula, iar privirile mele
nu vad decat un singur chip.
E intuneric bezna, iar privirile mele
nu te gasesc. Am un gust livid.

E aer destul, iar narile mele
nu miros decat o singura adiere.
Nu am aer destul, iar narile mele
miros nimic…un porumbel in cadere.

Am mancare destula, dar gura mea
te cauta doar pe tine.
N-am ceea ce caut, iar gura mea
te vrea pe tine, iar a ta, pe mine.

Am inima mai mare decat trupul.
Am dragostea mai mare decat gandul.
Am bratele mai mari decat chipul,
iar toate astea-s pentru o inima
mai pura decat dragostea,
mai dulce decat o lalea,
mai stralucitoare ca o stea,
iar aceasta inima este a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu