vineri, 6 mai 2011

`Scarba nenorocita!`

          `Cu totii suntem ciudati in felul nostru, daca nu am fi, am muri de plictiseala.`     
           `Eu mai sunt si scarba nenorocita pe langa ciudata.`
            `Hai, astea sunt chestii spuse din simpatie.`


          Chestiile marunte si frumoase iti infrumuseteaza viata, gen...sa auzi `scarba nenorocita` pe hol de la tacanitul care ti-a fost coleg de banca...cu care nu ai vorbit aproapte doua luni dintr-o prostie si care vine in ora de chimie sa te intrebe `Ce mai faci?`.   Sau...acelasi tacanit care iti poceste poeziile....pentru el, `Expansiune` e `Emancipare`..., `A ta` e `Ata`....si multe altele....
                      Scorpiule....facebook-ul nu vrea sa fim frati...:)))
                      Ciudatule....cred ca am priceput simbolul Anei G...(ca tot nu tin minte)
                      `Fistilinule`...de o saptamana nu ma mai enervezi...
                       Imi era dor de tine:))! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu