miercuri, 11 august 2010

Prima noastra intalnire

Nu am de gand sa fac introduceri! Aceasta este `prima noastra intalnire` si sper sa decurga frumos..pentru ca imi doresc sa avem o relatie frumoasa si de viitor! Mai intai va voi spune de ce m-am hotarat sa-mi fac blog..PAi..imi trecuse intr-o zi prin cap ca ar fi tare sa imi fac un blog, mai ales ca sunt pasionata de scris, cand am spus asta unora dintre cunoscutii mei, mi-au zis sa nu imi fac pentru ca Internetul este plin de porcarii din astea..si ca sa va dati seama ce fel de persoana sunt..asta a fost factorul declansator!:)) Mi-au spus sa nu fac ceva..iar eu..exact aia am facut!!:))=))  Deci..cam asta a fost prima postare...vom vedea ce urmeaza..!!! Sper sa ne cunoastem pas cu pas si sa consolidam o relatie frumoasa!!! Astept comentariile si sugestiile voastre! See u!! :*:*:8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu