joi, 12 august 2010

Malul marii

Astazi as vrea sa va impartasesc cate putin din existenta mea...So..weekend-ul trecut am plecat la mare cu familia si cu prietenii..Poate ca o mini-vacanta vi se va parea putin, insa mie tocmai faptul ca a fost mica mi s-a parut incredibil. Am simtit ca a fost o chestie spontana(pentru ca asa a si fost), fara sa gandesc, am plecat si m-am intors..si intre timp m-am distrat! Eu ador marea, apa, inotul...Am inotat pana m-a uitat D-zeu, m-am certat cu un salvamar pentru ca depasisem cu 1 metru limita(ce sa zic..) si m-am bronzat!!!!! Cred ca visul meu dintotdeauna referitor la o casa de vacanta il reprezinta o casa pe plaja, valurile rasunandu-mi in urechi in fiecare dimineata, si briza marii managaindu-mi obrajii. Mi se pare atat de relaxant, de frumos si de romantic...Cred ca acesta ar fi locul perfect pentru a trai o poveste de dragoste ca in filme. Apropo, ati vazut filmul `The last song` cu Miley Cyrus? Stiu ca tipa multora dintre voi vi se va parea copilaroasa, dar mie imi place povestea in sine, dragostea adolescentina traita fara rezerve la malul marii...mi se pare ceva irealizabil intr-un fel, dar pe de alta parte..mi-ar placea sa mi se intample si mie...Din punctul meu de vedere, cel mai romantic lucru este sa privesti rasaritul pe malul marii, tinandu-te de mana ce persoana iubita...Este pur si simplu Perfect!!! Dar poate ca aceasta este doar parerea mea..fire visatoare si romantica..baietii nu stiu daca vor fi de aceeasi parere;fiecare simte si vede dragostea  in propriul sau mod si poarte ca daca toti am avea aceleasi viziuni, nu am mai fi unici si speciali...pentru ca eu asta cred..ca fiecare persoana este frumoasa si speciala in felul sau, doar ca trebuie sa stii sa vezi in spatele aparentelor si a prejudecatilor!

Un comentariu: