luni, 16 august 2010

Intrebari fara raspuns

Astazi de dimineata, m-am apucat sa citesc `Scrisoarea de dragoste`  de Mihail Drumes si vreau sa va impartasesc cateva dintre parerile si intrebarile mele( la care astept raspuns ). So..de ce barbatii atunci cand ii intereseaza o femeie, si-o imagineaza goala? sau...de ce femeile ( desi e adevarat ) se lasa greu atunci cand le place un barbat stiind ca el o va dori mai mult? de ce am ajuns sa jucam un joc de-a soarecele si pisica in loc sa iubim pur si simplu? adica, da! Inteleg mentalitatea conform careia atunci cand faci pe inaccesibila, un baiat/barbat este ambitios si lupta pentru tine daca il interesezi cu adevarat, dar de ce a devenit atat de complicat sa iubesti??? Pe de alta parte, cred ca tocmai acest joc hilar face ca drumul dragostei sa fie mai frumos si mai..piperat! Uneori stau intinsa  pe iarba, inconjurata numai de ciripitul pasarelelor si imi pun o infinitate de intrebari care in aparenta sunt fara raspuns. Stiti acea poezie minunata a lui Nichita Stanescu, `Care este locul meu in Cosmos`? ei bine, cred ca ma identific acum in  versurile acelei poezii, dar si in altele ale acestui poet. Este poetul meu preferat, n-am ce face;). Ador poeziile lui Nichita si cred ca daca l-as fi cunoscut, m-as fi indragostit irevocabil de el..si..cine stie..poate i-as fi fost muza, ca toate femeile trecatoare din viata lui. Imi plac pana la adoratie `Rosu vertical`, `In dulcele stil clasic`, `Emotie de toamna`, `Necuvinte` si cred ca nu m-as mai opri daca nu m-as teme ca va plictisesc. Off!! Uneori ignor notiunea timplului cand am o carte in mana, intru intr-un fel de transa atunci cand citesc...sau..cand scriu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu