vineri, 13 august 2010

O lectie de viata

Stau acum si urmaresc acea emisiune de pe ProTv, `Serviti, va rog!`. Nu e cine stie ce de capul ei, dar ma uit ca este un om caruia practic natura i-a luat totul, a fost inundat. Sincer, chiar nu pot sa pricep cum de au acesti oameni puterea de a o lua pur si simplu de la capat. Adica, sa-ti vezi naruita munca de o viata e pur si simplu ingrozitor..iar eu personal, nu as putea sa o iau de la capat. Cred ca m-as aseza in mijlocul casei, as incepe sa plang si nu as sti ce sa fac. Din punctul meu de vedere, ai nevoie de o stapanire de sine si de o forta nemaipomenite pentru a lupta in continuare. Din partea mea, numai respect celor care pot face aceste lucruri uimitoare!!! Ar trebui sa fie o lectie de viata pentru noi toti si cred ca ar trebui sa-i multumim lui Dumnezeu in fiecare clipa pentru ca nu suntem nevoiti sa trecem prin asa ceva. Poate ca suna pompos, dar eu chiar cred asta si nu mi-e rusine sa strig in gura mare ca-i respect din tot sufletul pe acei oameni pentru ca, sincer, eu nu as putea face asta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu