duminică, 10 aprilie 2011

Iasomia

                            Un ochi razand, un ochi plangand,
                      un suflet dulce lacrimand;
                      o femeie frumoasa pe trotuar cazand,
                      un barbat nepasator fuma o tigara surazand.


                     Cand ma obosesc, iti spun
                     ca vad totul ca prin fum,
                     dar ma lasi sa ma consum...


                     N-ai stiut nicicand ca floare
                     preferata-mi este iasomia
                     si nici nu te-a dus tichia
                     sa ma-ntrebi ce-i insomnia.
                     La dulcele meu strigat de iubire
                     n-ai aruncat nicio privire
                     si nu m-ai intrebat nimic 
                     cand te-am numit `barbat tampit`.
                     Te-am lasat confuz si aiurit
                     cand am plecat si tu nu m-ai oprit
                     si iar ai intrebat nimic.




           Poate ca imi este sete
           de-ale tale brune plete....
                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu