joi, 25 noiembrie 2010

Zile de liceu

    Deci..asa cum spune si titlul acestui post, voi face prezentarea uneia dintre cele mai frumoase zile de liceu, cu `boschetareala` si toate cele.
     Paaaiii...cea mai tare parte din toata ziua + faptul ca e joi si ca am cele mai usoare ore, a reprezentat-o faptul ca ne-am trantit pe jos pe hol in fata clasei(sa ne vada toate clasele:)))(care au zis ca numai 9i putea sa faca asa ceva) si am inceput sa cantam `doi elefanti`, `18 ani` de la Vama Veche si alte melodii. Se auzea pe tot etajul cum cantam noi ca nebunele si colegii ne ziceau ca suntem `boschetare`:)). A fost tare ziua asta! E o zi de liceu, una dintre putinele care au trecut si multele ce vor urma...poate una dintre cele mai frumoase zile..pentru ca toata lumea spune ca `anii de liceu sunt cei mai frumosi`....Nu vreau sa ma gandesc daca sunt frumosi sau nu, vreau doar sa-i traiesc ca si cand maine as muri( siropos, stiu:)))... Fiecare perioada are frumusetea ei..Imi amintesc de ultimele zile din generala, iar ochii mi se umezesc...Mi-e dor de acea atmosfera... Cred ca niciodata in 8 ani de scoala nu am trait mai intens ca atunci, nu m-am distrat mai mult ca atunci si n-am profitat mai mult de momentele cu colegii mei (acum fostii). Chiar vorbeam cu un fost coleg zilele trecute si ne aminteam de momentele in care ne certam si in care ne enervam reciproc, momente pe care atunci le detestam, momente care acum ma fac sa zambesc si sa-mi amintesc de o perioada care nu se va mai intoarce niciodata dar care va ramane in sufletul meu mereu. Probabil ca voi spune aceleasi lucruri cand voi termina liceul, dar pana atunci mai e mult! 
      Un singur lucru poate a umbrit aceasta zi: faptul ca am facut vaccin, iar colegele mele se smiorcaiau ca niste copii mici ca ele nu vor sa faca vaccin ca le e frica...dar pana la urma si asta a fost un lucru frumos din acesta zi de noiembrie.
         Pana data viitoare, va doresc sa aveti parte de zile frumoase...sa va bucurati de ultimele zile de toamna si de frigul care s-a instalat!:)):)):*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu