joi, 4 noiembrie 2010

Noiembrie

    A trecut timpul si a venit noiembrie...Ma uit in urma si-mi dau seama ca acum cateva luni nici nu ma gandeam ca voi ajunge sa fac debate, sa iau 4 la fizica(off!!) si sa-mi placa de un baiat care nu ma atrage atat de mult fizic, cat prin inteligenta si umorul sau. Nu m-am gandit ca-mi va placea de un baiat care uneori ma intimideaza, alteori ma sperie si in final, ma face sa zambesc.
    Este noiembrie si am o usoara nuanta nostalgica... Imi amintesc anul trecut...Noiembrie trecut cand m-am indragostit pentru prima oara si cand am simtit fluturasi...cand eram speriata de tot ceea ce simteam..Probabil ca decembrie imi va aduce si mai multa nostalgie, dar o nostalgie de care ma voi bucura(suna ciudat, stiu) pentru ca tot ceea ce am simtit a fost frumos, chiar daca unele lucruri nu au iesit asa cum am sperat. A fost frumos sa simt toate acele lucruri care nu stiam ce semnifica si probabil ca nu am fost singura care a simtit asta... De doua luni, drumurile noastre s-au despartit, dar acest lucru imi este indiferent pentru ca face parte din trecut, iar eu traiesc in prezent.
             Prezentul de care am vorbit in randurile de mai sus este frumos si probabil ca viitorul va fi si mai frumos...Anii de liceu sunt nepretuiti si intentionez sa ma bucur de ei, de aceea voi profita de fiecare clipa!!!
           Urmatoarea postare va contine o poezie careia inca nu i-am ales titlul. Ne vedem data viitoare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu