luni, 6 decembrie 2010

Cea mai frumoasa luna

       Am intrat in `luna cadourilor`!!! Pentru mine, asta e cea mai frumoasa perioada...si nu numai pentru ca `vine Mosul`, ci pentru ca este spiritul acesta..pur si simplu cand mergi pe strada vezi lumea altfel. Eu, de exemplu, sunt mai fericita, am o stare cu totul aparte, o stare pe care nicio alta perioada nu mi-o ofera. 
     De asemenea, cred ca asta este cea mai frumoasa perioada si pentru a fi indragostit...mie mi se pare ca luna decembrie este o luna romantica, o luna a indragostitilor...!! Mai ales cand ninge...Este frumoasa iarna!!! E ceva gen `love story`:x.
   Cand ninge...sa stai in pat cu o cana de ciocolata calda si cu o carte buna in brate (gen `Mandrie si prejudecata`, `La rascruce de vanturi` sau `Pe aripile vantului`...sunt cele mai frumoase carti in perioada asta) si uitandu-te la brad, iar in fundal sa fie `All I want for Christmas is you`( Mariah Carey)...Cred ca acesta este tabloul ideal al acestei perioade
     Stiu...STiu...Stiu ce vor zice majoritatea celor care vor citi acest post...ca sunt naiva, ca visez la printul pe cal alb sau ca inca mai cred in povesti de adormit copiii...but guess what, I don`t care! Este cea mai frumoasa perioada din an si am de gand sa ma bucur de ea din toata inima!! 
            I don`t want a lot for Christmas
            There is just one thing I need
            I don`t care about the presents
            Underneath the Christmas tree
           I just want you for my own
           More than you could ever know
           Make my wish come true
           Baby, all I want for Christmas is...YOU!!!

     Pana data viitoare, bucurati-va de iarna care tocmai a venit si rugati-va sa ninga!!!  Pupici:*!!

Un comentariu:

  1. Asa este,si eu cred,ca si tine,ca iarna este un anotimp foarte romantic,dar in acelasi timp poate gi un calvar pentru cei care nu au cui să ii spuna "Te iubesc" sau "mulţumesc".Şi primavara este frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere