sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Momentul meu: 20 noiembrie

    Buuunnn...Voi incerca sa ma descarc prin intermediul acestui post..si sper sa nu supar sau sa jignesc pe nimeni. Dupa ce cu o seara in urma am avut parte de cele mai urate si mai rusinoase momente din viata mea pe care, ca o idioata, singura mi le-am provocat, desi stiu ca am facut ce trebuie( ma contrazic..stiu...), astazi m-am trezit cu pofta de viata si cu dorinta de a face lucrurile asa cum trebuie si sa imi revin, indiferent cat de greu ar fi. De asemenea, astazi am castigat pentu prima data o dezbatere, desi eu am jucat foarte prost, nu mi-am facut rolul si am fost pierduta in spatiu:)) 
      Anyway...stiti cum e sa te simti extrem de prost, de jenat si de entuziasmat (toate in acelasi timp) de ceea ce simti??? Ei bine..va zic eu...e unul dintre cele mai ciudate sentimente, e ca si cand nimic altceva n-ar mai conta..E aiurea si frumos in acelasi timp!!! Poate ca-s nebuna, poate ca-s ciudata, poate ca-s aiurita, dar...asta sunt eu si nu cred ca voi fi vreodata altfel si nici nu vreau. 
   Pana data viitoare, va pup si va urez cele mai frumoase momente!!!
    P.S. E frumos sa fii indragostit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu