miercuri, 8 februarie 2012

Un fraier care are impresia ca stie sa minta frumos

Nepasarea mascata de amabilitate si de cuvinte frumoase gen `Imi pare rau`, `Te iubesc`, `Chiar imi pasa` se numeste ipocrizie. Ipocrizia este, din punctul meu de vedere, cel mai intalnit fenomen al acestui secol pentru ca ascunde anumite interese; ne comportam frumos cu altii pentru ca vrem sa obtinem ceva de la ei, pentru ca ne convin relatiile pe care le stabilim prin ei sau pentru ca nu-i frumos sa se zica despre tine ca esti artagos sau ca esti certat cu cineva. Asa ca, la ipocrizie inainte!

Si asa incepe povestea....

`Adriana, Adriana, a da, tipa aia aroganta care are doar cativa prieteni buni, care se intelege bine cu multi, dar pe fata careia citesti pe cine place si pe cine nu. Da, mi-o amintesc, ce-i cu ea?`
`A zis ca esti un fatarnic care nu vrea decat sa aiba cat mai multe fete pe lista, un fraier care are impresia ca stie sa minta frumos si ca acele doua cuvinte rezolva orice.`
Ovidiu, tipul ala pe care Adriana l-a descris perfect intr-o discutie cu o colega , s-a simtit atunci ca lovit in orgoliu. Cum, tipa infumurata si ingropata in lumea ei, aia care nu vede nimic in afara de propria-i persoana l-a citit pe el, pe el! intr-o secunda? Pai nici macar nu se cunosc personal...
`Ei bine, prietene, afla ca Adriana are dreptate si ca ea e noul trofeu de pe lista mea. Iti garantez ca o s-o am pana in iunie!`
`Pai ce ma, tu te pui la mintea nebunei aleia? Nici macar nu va cunoasteti, cum naiba crezi ca o s-o aduci in patul tau?`
`Pai doar sunt fatarnic si stiu sa mint frumos. N-ar trebui sa fie prea greu. Mai intai o s-o intrig si mai tare, apoi o sa ma imprietenesc cu ea si o sa-i arat ca-s baiat de treaba si dupa aceea e floare la ureche.`
`Bine ma, facem pariu pe o bere.`
`Da ma! Hai salut, vorbim !`

Si asa incepe povestea Adrianei si a lui Ovidiu.
Un El si o Ea, hai ca stiti structura clasica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu