luni, 27 decembrie 2010

El...

     Intr-o zi de toamna
     L-am intalnit pe el,
     Pe acel `El`, 
     Iar totul s-a schimbat,
     Lumea a-nviat.

     El...e singurul
     Care mi-a facut picioarele sa tremure,
     Inima sa framete,
     Obrajii sa roseasca,
     Sufletul sa calatoreasca.


     El...e ca un copil mare
     Ce are nevoie de o imbratisare
     E ca un copil mic
     Ce nu vrea sa fie mintit.

     El...atunci cand ma priveste
     Parca-n adancul inimii citeste,
     Cand imi zambeste
     Totul in jur straluceste.


     El...el ma enerveaza
     Ma simt ca-ntr-o stare de emfaza
     Fara sa pot face nimic
     Pentru ca nu pot supara un copil mic.

     E cea mai lunga poezie
     Incep sa cred ca am sclipire
     Ce simt imi ofera inspiratie
     Off! Dac-ar fi o relatie...!


     Am inceput sa tremur
     Oare e cutremur?
     Nu, sunt fluturasii din stomacul meu
     Off!as fi preferat sa fiu rapita de un 
                                       zmeu.


     El..nu stiu ce are
     Ieri parea confuz,
     Din ochi imi cerea sa-l scuz
     Si tot nu stiu ce are!!!


     Sunt ca o jucarie
     In mainile lui,
     As cere ajutor, dar cui?


     Tu, Iubire, ma inspiri
     M-ai facut sa merg pe valuri
     Fara sa ma gandesc cand ajung la mal,
     Tind sa cred ca asta e un final...


    Pentru Denny si Crina care m-au batut la cap sa pun aceasta poezie pe blog 
    


    

4 comentarii:

  1. prea frumoasa poezia:x mai ales k este scrisa cu suflet sh mie mi se pare ca se vede , dar nu toti vad asta;) tine-o tot asa cassie>:D< , la mai multe poezii:p

    RăspundețiȘtergere
  2. am știut întotdeauna că dragostea din adolescență este cea mai grea de mânuit într-o poezie

    RăspundețiȘtergere