sâmbătă, 8 ianuarie 2011

!!!

                  El nu-i diferit,
                  E ciudat!
                  El nu-i frumos,
                  E cascat!

                  I-am spus ca-s rea
                  Si nu m-a crezut
                  El a vazut cum sunt
                  Atunci cand am cazut!
                  `Esti sensibila!`, mi-a spus
                  `Nu-i adevarat!`, i-am raspuns


                  Ma-ngrozeste
                  ca ma `citeste`!
                  Ma-nfior cand....
                  stiu ca ma iubeste!

                   Pe `EL` nu pot sa-l mint,
                   Nici el pe mine
                   ca ma prind!!!


                   Suntem doi nebuni,
                   cica `scriitori`
                   Eu zic ca mai bine...
                   `Visatori`!!

2 comentarii: