sâmbătă, 29 octombrie 2011

Pentru ca esti un ghimpe in coasta!

    Trebuie sa iti demonstrez ca prietenia e mai mult decat definitiile alea siropoase pe care le dau filosofii sau ce-s aia. Pentru ca prietenia nu reprezinta `Acelasi suflet in doua corpuri diferite`, ca eu nu vreau sa imi impart inima cu tine, ca e doar a mea si nici nu vreau sa stiu ce simti tu cand nici tu nu stii! Prietenia e altfel pentru fiecare. A noastra e ciudata si frumoasa.

   
    Pentru ca tu nu crezi in prietenie si zici ca e o tampenie care nu exista.
    Pentru ca scriu toate astea ca sa iti demonstrez ca prietenia noastra e reala.
    Pentru ca nu te poti abtine sa nu comentezi cand pun eu pe Facebook o melodie superba despre prietenie si incepi sa zici ca alea sunt minciuni.
   Pentru ca `When you`re in need of love they give you care and attention` e o afirmatie adevarata.
   Pentru ca asta faci si tu, desteptule!
   Pentru ca zici ca nu stii sa fii prieten asa cum sunt oamenii normali si nu pricepi ca tocmai asta e ideea, tu nu esti normal, tu esti altfel!
   Pentru ca daca ai fi `normal`, nu ai mai fi tu.
   Pentru ca zicandu-mi ca tu nu stii sa fii prieten si ca fugi de tot ce e sincer si frumos, nu realizezi ca tocmai ai zis ceva sincer si frumos.
   Pentru ca esti prietenul meu in fiecare zi.
   Pentru ca nu stii sa minti sau nu pe mine, cel putin.
   Pentru ca ochii tai nu pot sa minta, doar fac eu pe proasta.
   Pentru ca numai tu ai facut sa sune dragut `Scarba nenorocita!`.
   Pentru ca numai tu ai fi strigat asta in gura mare pe coridor si, sa dea naiba, ma oftic ca nu imi aduc aminte motivul!
   Pentru ca spui ca esti un ratat de care nu-i pasa nimanui si tin sa te informez ca mie imi pasa. Si nu sunt singura, prietene!
  Pentru ca imi arati melodii misto.
  Pentru ca nu vrei sa recunosti ca tii la cineva, dar o faci indirect, prin gesturi.
  Pentru ca stii cate sutiene am si ce culoare au.
  Pentru ca ma tii in brate cand eu iti zic sa imi dai drumul.
  Pentru ca nu vrei sa ma vezi trista si ma faci sa rad.
  Pentru ca atunci cand nu esti prin preajma, iti simt lipsa.
  Pentru ca ai parfumuri misto cu `esenta de Fogas`.
  Pentru ca stii numele fiecaruia dintre fostii mei.
  Pentru ca esti acolo cand am nevoie de tine.
  Pentru ca atunci ca sunt fericita zici ca sunt nebuna, dar atunci cand plang, ma iei in brate si ma intrebi daca am nevoie de ceva.
  Pentru ca ma trezesc intreband instinctiv `Unde e Rares?`
  Pentru ca interpretezi tot ce zic.
  Pentru ca zici ca eu interpretez tot ce zici tu.
  Pentru ca nu ma apucam de debate daca nu erai tu.
  Pentru ca ma faci sa ma simt bine cand nu ma simt bine. (astept sa comentezi la asta)
  Pentru ca imi zici ca arat bine cand eu iti zic ca am fundul mare. (si la asta)
  Pentru ca imi zici ca am picioare frumoase. (Multumesc!)
  Pentru ca ti-e atat de greu sa spui doua cuvinte incat te-as pune sa asculti numai Taxi- Cele doua cuvinte.
  Pentru ca esti un ursulet dragut care ma incalzeste si la propriu si la figurat.
  Pentru ca incepi sa injuri in cele mai penibile momente.
  Pentru ca faci misto de diriga.
  Pentru ca faci complimente in fiecare zi si nici macar nu realizezi ce chestii dragute spui.
  Pentru ca te rogi de mine 3 zile sa te iert si cand o fac, nici macar nu reactionezi.
  Pentru ca te-am dat afara din banca.
  Pentru ca ma tii in brate cand eu iti zic sa ma lasi in pace.
  Pentru ca esti mai varza decat mine la chimie.
  Pentru ca te impiedici si aterizezi la picioarele mele.
  Pentru ca nu te superi cand fac misto de tine.
  Pentru ca eu iti zic ca tin la tine si tu zici `Multumesc!`.
  Pentru ca stiu ce e iubirea.
  
            Te iubesc, prietene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu