duminică, 31 iulie 2011

Vis in culori


Te-am visat in culori
si m-am gandit cum sa ajung
la nori.
Am scris mereu, continuu, neincetat,
te-am urat si adorat.
Cine a mai facut asta, copile?
Cine s-a mai gandit in vis
cum sa ajunga la tine?

Nu-ti uit carliontii incurcati
si nici ochii-mi intunecati.
Nu-ti uit masca inocenta
si nici privirea-mi absenta.
Clipe de mister, stele
care pier, brate care cer.

Doar tu iubesti ploaia ca mine,
dar nu intelegi ce ea ne spune.
Doar la tine se gandeste floarea rosie
din parul meu. Eu nu, dar ea da.
Doar tu ai facut-o sa se ofileasca,
iar o alta in pieptu-mi sa-nfloreasca.

Doar eu te suport cand
esti de nesuportat.
Doar eu te-am sarutat cand
tu m-ai alungat.

Cine a mai facut asta, copile?
Spune-mi, copile, cine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu