marți, 8 februarie 2011

Parfumul tau

     Cand soarele-a apus
                  Povestea a-nceput
     timpul usor s-a scurs,
     iar tu....ai ramas mut!
     
     Mi-e dor de-acele momente
     cand inima-mi sarea din piept
     Mi-e dor de-acele momente
     cand totul era perfect.

     Mi-e dor de parfumul tau
     apoi...am crezut ca esti al meu
     A doua zi mi-ai demonstrat
     ca-s nebuna si am visat!


     Iti simteam inima cum bate
     credeam ca am iin fata o carte
     in care citesc si vad
     dragostea invadand al tau corp.

     Iti simteam mana mangaindu-ma,
     patrunzandu-mi pana-n suflet,
     afara se-auzea un vuiet...
     ma si imaginam crizandu-ma...

     Mirosul tau il port mereu,
     acele imagini apar la greu
     acea noapte a fost perfecta,
     tocmai pentru c-a fost discreta!
     Numai noi stim si am stiut
     ceea ce in acele momente s-a nascut.
    


   
    






       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu