sâmbătă, 25 septembrie 2010

Dupa o lunga lipsa

Salut!In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru luunga lipsa din blogosfera, mai exact de 19 zile dupa cum mi-a fost precizat. V-am promis ca va voi da primele impresii referitoare la liceu, iar acestea sunt mai mult decat pozitive; am niste colegi super cu care ma inteleg foarte bine. Sincer, nu m-am asteptat sa ma acomodez atat de repede, but this is it! Hmmm...
Astazi am luat parte la actiunea de voluntariat din toata tara, `Let`s do it, Romania!` prin care intr-o singura zi am curatat anumite zone turistice de ceea ce a ramas in urma nesimtirii locuitorilor acestei frumoase tari! Echipati cu saci menajeri si cu manusi, am facut ce ne-a stat in putinta ca sa avem o tarisoara cat mai curata...Vremea nu a prea tinut cu noi, a plouat si a fost frig, dar a fost frumos. Am facut ceva util si ne-am si distrat!Probabil ca peste un an va fi la fel sau poate, ipotetic vorbind, romanii renunta la nesimtirea impletita cu ignoranta si se gandesc ca in lumea asta deplorabila esti pierdut daca nu crezi in faptul ca lucrurile se pot schimba si ca tu(da!chiar Tu) ai puterea de a face asta!!!!!

Ce sa va mai spun...? ca in sfarsit a venit toamna pe bune si imi place la nebunie? Chiar seara trecuta ploua, tuna si fulgera...si era suuuper!:X:X
Ador ploaia, iar vremea aia plus niste melodii potrivite te duc pe taramuri nebanuite! Sunt o romantica incurabila(zic asta cu riscul de a ma repeta) si nu ma dau in laturi de la nici cea mai mica sansa de a visa..!!!!!!!!

Daca v-au pus cat de cat pe ganduri toate chestiile pe care le-a scris pana acum, va astept cu comentarii si cu convingerea ca impreuna putem schimba ceva!:*xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu